פנקייק טייגר נאטס

פנקייק טייגר נאטס ללא גלוטן וסוכר –

לפנקייק –

3 ביצים אורגניות שלמות
4 כפות קמח טייגר נאטס (מנופה)
2 כפות קמח שקדים (שקדים טחונים לאבקה) או 2 כפות קמח קוקוס
1 כף דבש / סילאן
חתיכה יפה של דלעת מגורדת / קישוא מגורד

חלופה 2
מחליפים את הדלעת / קישוא ב בננה בשלה מעוכה (אפשר לוותר על תוספת הממתיק)
מוסיפים קינמון טחון

הכנה –
חשוב לנפות את קמח הטייגר נאטס במסננת דקה, זה יעשה את כל ההבדל ולא יגרום לפנקייק עם גושים. מערבבים את כל המרכיבים, הכי טוב זה להכין בלילה לפני ולתת לזה לשבת במקרר.
מטגנים במחברת חמה עם מעט מאד שמן קוקוס / חמאה, לא באמת צריך להוסיף שמן בין הבלילות.

כל הזכויות שמורות לגלי רולוף הנדל (תזונה יצירתית) ©

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *